SEMSTORM otwiera na Youtube kanał z poradami

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)

Semstorm na YoutubeTomasz Stopka w ostatnim czasie zaskoczył subskrybentów newslettera Semstorm i zaoferował im (również mnie) darmowe, dożywotnie korzystanie z narzędzia SEMSTORM (https://pl.semstorm.com). Po kilku godzinach zreflektował się i skrócił ten okres do 1 miesiąca pełnej funkcjonalności. Mimo wszystko chwała mu za ten okres, ponieważ narzędzie do zarządzania kampaniami marketingowymi i doglądania konkurencji zasługuje na pozytywną opinię, również z mojej strony :). Być może będę korzystać z tego narzędzia po okresie próbnym – przyszłość pokaże.

Kanał SEMSTORM na Youtube

Wracając natomiast do sedna, a więc tematu poniższego wpisu. Właściciele SEMSTORM postanowili ułatwić użytkownikom życie. W tym celu skorzystali z popularnej formy reklamy, a więc Youtube. Co prawda największą popularnością w Polsce cieszą się kanały typu Abstrachuje.pl, ale kanał SEMSTORM został stworzony przede wszystkim, aby przybliżyć nam “prawidła” korzystania z tworzonego przez siebie narzędzia. Taka forma prezentacji bardziej mnie przekonuje niż wielostronicowe i niekończące się PDFy i podstrony z takowymi. Forma video jest zdecydowanie szybsza do ogarnięcia, szczególnie dla początkujących użytkowników tego programu.

A jego początek to 6 listopada roku 2014-ego

Zapraszam do oglądania pierwszego, premierowego filmu instruktażowego (niecałe 9 minut), który miał swoją premierę 6 listopada. Oglądajcie, oceniajcie i komentujcie.

 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)

2 thoughts on “SEMSTORM otwiera na Youtube kanał z poradami

  1. Odbyłem jedno ze szkoleń online z semstorma i było to jedne z lepszych szkoleń internetowych w jakim miałem okazje uczestniczyć. Mam nadzieje, że kanał Youtube będzie na również wysokim poziomie.

    PS. Twój podpis mi się nie spodobał, dlatego został zmieniony.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

CommentLuv badge